Lördagsmys.

Efter middagen så kom Nicole och Maxi och hämtade mig. Blev ett stopp för att köpa godis, standard.. Sen hem till dom för att mysa till det. Maxi plutten var envis och ville inte somna till en början trots att ögonen gick i kors, då fick han lägga sig hos mig och då somnade han som en stock haha. Lille goding! 

Det var inget vidare bra på tvn. Så vi kollade på videos på Vine, älskar våra skrattattacker! Fan vad roligt vi har. Haha.. Nu ligger jag i min säng och kollar runt på phonen. Imorgon vid 15 kommer släkten hit för att fira Noel. Känner egentligen inte för det, städa rummet är ett måste och det känns så jävla segt. Blöh.

En sovandes liten Maxi, ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0