Heaven got a plan for you.

:instagram.


Tvättstugan gick super bra haha. Så jävla skönt när skiten är klar! Städade rummet också, riktigt nice. Skjutit upp på det alldeles för länge, skönt att ha det gjort. När väl det var avklarat så mötte jag upp Nicole, Olivia och Maxi för en tur på stan. Åt/fikade på Paus och strosa runt. Riktigt mysigt! Följde sen med dom hem till Nicole och har hängt där under kvällen. Lovely!

Det är ju rena h e a v e n att krypa ner i min nybäddade säng. Både rakade och skrubbade benen plus mitt härliga lotion på det. Len som en bebisstjärt. Ska ta och sova nu, imorgon står det först jobb på schemat. Lager 157, kl 12-16. Yes!

GODNATT, 💗



Kommentarer
Postat av: Maja Alshorn

Mysig dag kurri! Jag saknar dig men jag är för lat för att bara dra mig iväg! :(

2014-02-22 @ 10:35:20
URL: http://majaalshorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0