Feel my tears as they dry.

Igår så åkte jag upp med mamma till akuten när jag kom hem till henne efter jobbet. Hade pratat med henne under dagen då hon nämnt att hon haft ont i magen och mådde illa, men hon ville bara vila i hopp om att det skulle gå över. Men icke. Väl på akuten efter lång väntan och mycket smärta så kom de fram till att hennes tjocktarm slagit knut på sig själv och hon skulle opereras omedelbart under natten. Inte konstigt att hon haft så ont.

Det var det absolut värsta jag varit med om. Att se den finaste och bästa människa på denna jord, som man vill ge och göra allt för, ha så ont. Det var fruktansvärt. Att se sin mamma ha sån smärta och inte veta vart hon ska ta vägen. Fan vad hjälplös man känner sig. För mina föräldrar skulle jag kunna gå genom eld och vatten. Jag skulle göra ALLT. Hade mer än gärna tagit smärtan ifrån henne alla dagar i veckan, bara hon mår bra.

Nu är hon opererad och mår bra efter omständigheterna. Var uppe förut idag på sjukhuset och pussade på henne. Min kämpe. Pappa skulle inte få åka hem förrän om en vecka, men "tack vare" detta så kommer han komma hem imorgon. Vilket känns fantastisk. Mamma och vi andra behöver honom mer än någonsin just nu, våran klippa!


Mamma & pappa. ♡ 
I'm so blessed att just ni är mina föräldrar. Kärleken till er är obeskrivlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0