Dad, a daughters first love. ♡



Igår så hämtade pappa mig från jobbet. Följde med honom hem och väl hemma fanns det färdiglagad mat. Kött, potatisgratäng och en riktig magisk sallad. På det blev det chips med dipp och ett glas vin till det framför en film. Vi såg "22 jumpstreet". Tappade intresset mot slutet och blev för trött så jag gick och la mig haha. Har haft sånna mysiga kvällar med pappa. Tur att vi har varandra. Känns som om man är inne i en gråzon utan mamma här. Men det blir bättre för varje dag. Vill bara ha hem henne frisk och pigg. Har iallafall bestämt att jag sover här tills hon kommer hem.

I förmiddags ringde samordnaren och jag fick tider imorgon till torsdag. Blev glad när hon ringde men känner nu i efterhand hur trött och orklös jag är. Känner mig slut på energi? Allting känns jobbigt. Men ska köra kl 7-16 iallafall. Och efter det ska jag äntligen besöka mamma!!! Som jag längtar efter henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0