Tjugosjätte augusti.

Hej!
Började dagen med jobb, kl 8-14. Skön tid, trotts städ så rullade det på bra och jag är SÅ glad över att ha jobb. När jag slutade så gick jag och solade och väl hemma så somnade jag i soffan en timme eller två mehe. Mamma jobbar jour så jag och Noel bjöd hem Olivia som kom hit på mys. Vi gjorde hemmagjorda hamburgare och sedan blev det mys framför Idol. Onyttigt och gott, har ingen motivation till att vara nyttig just nu what so ever hah.


Tog med mig hundarna och följde med Olivia till hennes skjuts. Träffade även Nicole då på en ciggarett. Fina tjejer det där! ❤️ Imorgon har jag inget jobb men det blir inte att sova ut för det, då vi är ensamma ska jag hjälpa lillebror upp till skolan. Men hoppas på fint väder (iallafall inget regn tack!!!) imorgon så jag kan ta ut hundarna på en riktig långis. Mycket mer planer än så har jag inte för morgondagen. Skönt! Nu ligger jag och mina bästa tjejer i mammas underbara säng och ska sova. Mina gosisar. 


Godnatt, XO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0