Min helg.

Fredag: Jag och mamma tog lite sovmorgon. Åt frukost ihop framför tvn innan vi gjorde iordning oss och åkte ner på stan. Vi var nere vid tolv och jag skulle börja jobba kl 15. Perfekt tänkte jag. Vi går och kollar och jag köpte en klänning från H&M och en present till Rebecca. Jobbet rullade på jätte bra och min bästa Nicole kom och hämtade mig. Det blev därefter fredagsmys hos henne med Olivia, Noel och Maximilian

Lördag: Började jobbet kl 9 och körde till kl 15. De var snälla och lät mig ta en tidigare spårvagn. Hann inte med systemet på fredagen så det var jag tvungen att fixa. Mötte upp bästavän och vi begav oss hem till mig för att fixa oss till Rebeccas 20årsfirande. Båda två hade panik och kunde inte bestämma vad vi skulle ha på oss, vi stod säkert i 40 min och provade kläder av varandra hahah. Sen skjutsade mamma ut oss. 

Här satt vi och drack champagne och åt tilltugg.

Bästavän. 
Födelsedagsbarnet och Emelie, Amanda och Elin.

Sen gick vi upp till lägenheten och blev bjudna på sån sjuukt god middag.


Såhär såg jag ut! Blev inte den nya klänningen lol.

Sen så körde vi all in.


Vi fick skjuts in till stan av Beccas föräldrar och det blev utgång på Puls. Självklart tappade jag bort alla men det var sjukt mycket folk så träffade annat hahah. Fick skjuts hem av Tessas pojkvän och så köpte jag med mig Max hem. En dusch på det sen stupade jag skönt i min säng.

Idag: Så har jag jobbat. Helt död. Började vid 11, mamma skjutsade mig. Tack gode gud för det! Nicole var bäst och hämtade mig, fan vilken lyx!!! Köpte med kebabrulle som jag och Noel delade på. Skön söndag med andra ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0