Kräftskiva.



Såhär såg jag ut innan när vi begav oss mot 'moster' Karin och resten för kräftskiva. Orkade inte städa rummet som jag skrev innan att jag skulle göra haha. Det är ju en dag imorgon med. Då har jag lovat Noel en långpromenad med hundarna också. Skönt! Måste börja röra mer på mig, på måndag ska jag börja bli striktare med kosten också.




Väl på gården så blev det god mat och jag & mamma delade på vin. Vi gick även tipspromenad, jag och min familj kom på andra plats och fick godis till pris haha! Efter det drog musiken igång och vi satt under partytältet och hade det trevligt. En riktigt mysig kväll. 

Nu sitter jag och Noel framför tvn. Känner mig riktigt trött och seg, vinet gör verkligen sitt haha.. Ska bli skönt att gå och lägga sig. Fast inte riktigt än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0