Helg.


Jobbet igår gick SÅ bra. Både brukare och personal var glada över att ha mig tillbaka. Ska även jobba där (hemtjänsten) på måndag kl 7-16. Ihh, happy! Hoppas det rullar på nu... Efteråt kom mamma och hämtade mig, vi åkte och handlade till middagen och fredagsmys. Väl hemma så gjorde vi hemmagjordpizza with pulled pork och en awesome sallad till det. Mys! Senare gick jag och Noel över till Nicole och Maximilian. Riktigt gosigt.


Idag vaknade jag upp av älskade Ebbas pussar. Låg och drog oss efter det. Min gosis. Gick upp strax efter tolv?!! Är så jävla trött nu för tiden.. Nu ska göra iordning mig lite frukost och sen städa rummet. Senare ikväll ska vi iväg på kräftskiva. MUMS!!! Älskar kräftor. Känner på mig att det här blir en bra lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0