Påskägg.

Good morning lovies! 
Inatt sov jag som den lilla gris jag är. Sov till halv tolv (!!!). Helt underbart! Familjen kom hem strax efter det. Molly och Ebba blev helt exalterade över att se mig hihi. Mina små tjejer! I samband med det så hittade jag ett påskägg i min säng! Påskharen har alltså varit och hälsat på utan att jag märkt något?! Helt fantastiskt... 




Nu ska jag ta och städa lite i mitt rum. Sabira kommer nämligen hit och ska färga och klippa mitt hår. Min egna lilla frisör hiho. Skönt att få bort det slitna. Senare blir det nog en promenad med hundarna. Ryktas om att det blir grillat ikväll också! Låter som en bra lördag.

Min bästavän, volim te!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0