Lättare sagt än gjort.

Denna detox... Hahah. I förmiddags så åkte jag och Ebba hem till Josefine, Leonel & Elsa. Mys! Vi tog en liten promenad och gick sedan upp till henne för att sätta oss på balkongen. Blev bjuden på smörgåstårta. "Du kan väl börja med det där imorgon" hahah. Så ja... Det var iallafall supergott och hade så himla trevligt. Under förmiddagen så fick jag en sådan fruktansvärd huvudvärk. Antar att det är för att jag inte drack kaffe på morgonen. Så väl hemma blev det en kopp kaffe, och på det en cigg. Hahah. Jag är hemsk. Men tänker köra på smoothies dagarna framöver men tillåta mig själv kaffe, för denna huvudvärk klarar jag inte av. Så det blir väl en slags kickstart iallafall..

Min kära bästavän Sabira kom hit efter sitt jobb. Vi gick till Konsum och köpte med oss lite gott för att ha en liten picknick. Älskar detta väder. Helt sinnes. Bara det fortsätter såhär! Nu ligger jag i sängen, fortfarande med den hemska huvudvärken. Jobb imorgon, kl 7-16. Just nu känner jag verkligen inte alls för det, och verkligen inte för att gå upp så tidigt heller!! Hoppas jag vaknar upp och känner mig bättre imorgon. 


Picknick med bästis.


Kommentarer
Postat av: Maja Alshorn

myyysigt! <3

2014-05-01 @ 22:36:37
URL: http://majaalshorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0