Kickstart.

Bild fråb rebfre.se


Imorgon så kör jag igång med en detoxkur. Spännande! Kommer köra 3-4 dagar har jag tänkt. Så idag när jag och min sköna böna Nicole var på Mirum så handlade jag till det. Mycket frukt och grönt. Kommer även dricka ett rensande te morgon & kväll under denna period. Ska under dessa dagar inte röka heller. Får se hur det går hah. Men vill ha en ordentlig rensning så det ska gå!

Så under de närmsta dagarna kommer jag leva på smoothies och frukt + massor vatten. Kommer jobba tisdag-fredag, ska se till att gå fram och tillbaka till brukarna och skippa cykeln. Utöver det ska jag se om jag kan komma iväg på något Indoor Walking-pass och ta powerwalks ner till Klocket och springa i spåret. Behöver verkligen en kickstart nu och jag är så motiverad och taggad. Lets do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0