Ett bra avslut.



För en stund sedan så avnjöt jag det på bilden ovan. Mums! Det efter ett riktigt kämpigt och svettigt Indoor Walking-pass med mamma. Kände verkligen inte för att träna då jag har jobbat idag, kl 7-15. Promenerade till och med till jobbet för mitt busskort är slut och jag är för fattig för att köpa nytt. Så idag har jag verkligen rört på mig!

Känner mig helt mör och ganska så död i kroppen. Tog mig en varm snabb dusch och har degat i soffan sen dess. Nu ska jag ta och smörja in mig med mitt underbara lotion och göra mig en kopp te. Ikväll blir det film med mamma och pappa. Love!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

gott =)

2014-04-07 @ 10:45:59
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0