Rast.

Det gick bra o gå till jobbet. Det var skönt! Morgonen och förmiddagen har rullat på bra. Har haft städ och tvätt men det rulla på. Det är ju det värsta med det här jobbet - städ! Hatar o städa... Pratade med mamma och hon ska träna vid 17, så jag hinner ju men frågan är om jag ska. Har känt mig väldigt frusen och seg nu när jag jobbat. Känns som om det spökat lite i halsen igen? Vi får se om det blir träning!

Nu har jag iallafall rast till 13. Det är alltid den här timmen som ska gå snabbast under dagen, buhu! Var och köpte mig en ICAsallad hoho. Nu ligger jag mätt och belåten i soffan. Känner att jag skulle kunna somna här. Men det får jag unna mig när jag kommer hem, då blir det en powernap. Så får vi hoppas att jag kan hämta ut min jacka!!!! 


Den perfekta lunchen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0