Oh no, not again.

Jobbet gick bra. Jobbigt, men bra. Tog spårvagnen hem och var så himla trött. Så fort jag kom hem så la jag mig i sängen och tänkte ta en powernap, ja just det.... Vaknade nu strax efter 21. Jag kunde nästan svära på att jag hade feber. Men när jag kollade så var det inget? Var så himla frusen och kall. Halsen har tjocknat till och börjar ömma. Fan jävla skit. Kan jag bara få bli FRISK?!? Har gjort mig te och myser i soffan med mamma & pappa. ❤

Har inte fått hämta ut någon jacka. Blir nog o göra det imorgon. Ska ju jobba imorgon 12-21. Får se om det blir så. Det har ju en tendens o bli värre om nätterna. Hoppas inte! Vill ju ha en lika bra lön i oktober som nu. Men som det känns nu så blir det inget imorgon. Inte bra o smitta ner de gamla heller. Så nu får vi hoppas att jag blir bättre istället för sämre nu under natten, om jag kommer kunna sova..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0