Lager 157

När jag och Stina var och handlade på Lager157 så träffade jag på chefen. Jag jobbade där för två vintrar sen men det har runnit ur sanden och det har inte blivit några mer tider. Men vi hälsade och pratade. Hon kom ihåg mig och till och med mitt namn, wopwoop! Jag frågade om de behövde personal och hon tog mitt nummer och skulle höra av sig när det lugnat ner sig. Jag fick aldrig lära mig kassan när jag var där så det skulle jag få göra nu då när det blir tid.

ÅH! Är so magga fakka happy!!! Hoppas VERKLIGEN hon hör av sig och jag får komma in och jobba extra där igen. Skulle vara så kul att få sminka sig och göra sig snygg till jobbet. Det är ju lite skillnad till vad jag gör nu haha. Hoppas och önskar innerligt att hon kommer höra av sig snarast! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0