I'm so f*cking exhausted.

Alex och Diana kom och hämtade Julian och vi tog en kopp kaffe. Mys! När de gått så pratade mamma och jag om o ta en långis. Men det blev inget. Mamma hade tvättstugan och jag skulle lägga mig o vila en stund men somnar självklart. Vaknade väl för en halvtimme sen. Skönt o vara ledig imorgon. Jobbar tisdag 7-16. Härligt!

Nu ligger jag i soffan och surar. Jag och Noel kollar på Catfish. Jag är så sinnessjukt godssugen och skulle mest av allt vilja gå till Ica och köpa mig en stor godispåse. Mmmmh. De har stora sega läppar HAHA. Och massor choklad till det. *Dörsötsugsdöden*. Det känns så jävla pissigt. Men ska stå emot! Mamma & pappa är iväg på bio och ska köpa med sig en kebabsallad till mig sen när de kommer hem efter 21 typ. Håll ut Josefin, håll ut!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0