Glad chey.

Har klickat hem jackan nu som jag skrev om i tidigare inlägg. Wopwoop! Mamma gillade den vita/beiga. Men hon älskar allt sånt. Men hon ba "beställ den svarta så får jag prova den och se hur den är så kan jag beställa den andra senare så kan vi byta med varandra". Bästa mami! ❤ Så när jag får lön ska jag kolla efter halsduk, mössa och vantar i någon mysig höstfärg. Skulle vilja ha någon "skrikig" halsduk också. Antingen rosa eller gul/grön i neon. Så jävla snyggt. Måste komma igång med solandet också. Nu är jag så blek och tråkig. Usch. Det gör riktigt mycket med färg på kroppen. Kläder, smink, nagellack allting sitter bättre och man får en fräschare utstrålning. Love it! 

Nu är det jag, mamma och pappa i soffan. Och hundarna såklart, mys! Just nu är det Stalker på tv och jag väntar på att få se vilka som går vidare i Idol. Trots att jag sov några timmar på eftermiddagen känner jag mig trött. Skönt! Hoppas jag kan få sova bra inatt. Har inte kunnat komma till ro och sovit oroligt av någon anledning. Det är väl för den här förbaskade förkylningen som vägrar ge med sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0