17/9

Inatt har inte varit rolig. Har haft feber och ont i ryggen. Har inte kunnat sova något alls. Känns som om jag varit vaken hela natten. Till slut vid sex på morgonen gick jag upp och tog en tablett. Då kunde jag somna. Vaknade för en timme sen och har ätit frukost och ligger i soffan. 

Har ont i ryggen från passet. Haha, fan. Fick det sist också. Borde inte tränat igår. Kände mig ju bättre men borde nog ha väntat nu i efterhand. Idag ska jag bara ta det lugnt. Känner på mig att jag kommer somna i soffan... Hatar att vara sjuk! 

Kommentarer
Postat av: Stina

Synd att det blev värre när du tränade igår :(

Svar: Ja verkligen. Känns så himla tråkigt och hatar att må såhär!!!!
Josefin Åman

2013-09-17 @ 15:43:19
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0