Trötter.

Ligger i soffan och ser Bonde söker Fru. Tycker det är riktigt töntigt haha. Mamma & pappa som vill de. Har lite svårt för bönder men det har ju sina anledningar! Tycker det blir så pressat och pinsamt också när de dejtar så många samtidigt. Awkward! 

Jag är verkligen sjukt trött. Efter det här blir det o göra sig iordning för sängen. Behöver sömn, för imorgon är det jobb! Kör 7-15. Just nu känns det riktigt segt men nu när jag går o lägger mig tidigt hoppas jag på att vakna upp pigg och glad.

Hittar inte mina hörlurar. Ett mysterium!!! Blir så jävla irriterad för det måste vara någon (läs Liam) här hemma som tagit dom. Urgh. Får se om jag får fram dom ikväll. Hatar att gå utan musik och när man sitter på spårvagnen blir det så tyst. Behöver musik på morgonen för o piggna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0