Sweet home.

Jag, Julian och Alex åkte iväg o köpte med oss mc. Jag var vrålhungrig så det satt riktigt fint. Efter det var det inte mycket kvar o göra så då åkte vi hem. De skjutsa hem mig, tack! ❤ Det var så mysigt o ta hand om min lille skrutt. Det var väldigt fint i Lindö. Det mysigaste var o promenera vid hamnen. Senare kom ju farmor också. Roligt o få träffa henne.

När jag kom hem var jag nere o hälsade på Alice som kom förbi för hon har sin praktik här i närheten. Nu har jag placerat mig i soffan med Molly och Ebba. Mys! Ska ladda upp för att städa mitt rum. Vi har tvättstugan till ikväll så ska se till o få mina sängkläder tvättade, det skulle vara skönt...


Bytt om till världens skönaste mjukiskläder hoho. Bild från hissen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0