Such a good girl.

Jag har städat mitt rum kliniskt nu - Halleluja!!! Det enda jag har kvar är att torka av vid fönster och mitt sängbord. Vet inte vad som hände med mig men med musik i öronen så blev jag pepp, så jag städade till och med "min" lilla toalett. Feels good. Tog hundarna fast bara på en liten sväng och sen var pappa iväg med Liam och köpte pizza. Göttans! 

Nu sitter vi i soffan och väntar på att mamma ska komma hem haha! Hon slutar vid 21. Vi pratar om o se en riktig skräckis ikväll. Men nja.. Jag har ju ingen o krypa ner med. Förutom min Ebbis hiho. Men det var någon annan film som kommit också som jag är sugen på. Får se om jag kan övertala dom! 

Vet i fan vad som hände med texten varför den blev såhär konstig?! Aja...


Familjemys (minus mamma då) framför tvn! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0