Pretty good day.

Var och tränade idag med Stina, 12-13. Fan vilket tufft pass. Det var Indor Walking och svetten rann. Fan vad bra det kändes och efteråt är man så sjukt nöjd. När jag kom hem så duschade jag och fräschade till mig. Sen mötte jag upp Sabira. Vi tog en promenad runt omkring och snackade om allt mellan himmel och jord. Saknat henne massor så det var roligt o få umgås med henne!

Nu ligger jag och Molly & Ebba i soffan. Är så jävla trött och hungrig. Finns ingenting att laga här hemma heller. Blöh. Ska se SHF sen ikväll, woho. Bästa med tisdag. Sen ska jag lägga mig. Jobbar 12-16 imorgon. Sov inte särskilt bra inatt så hoppas jag får bättre sömn nu.


Tröttis ebbis..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0