Nedräkning.

Nu sitter jag på kontoret och är klar med min tes. Skönt! Måste vänta tills klockan blir 21 ifall det kommer något larm, I hope not! Det var länge sen jag jobbade kväll och har inte tänkt på det förut men det blir väldigt mörkt snabbt nu. Det är nästan lite obehagligt o cykla runt ensam såhär centralt. Kan tänka mig hur det blir på helger....

Var uppe hos mina favoriter förut! ❤ Det var väldigt länge sen då jag varit sjukt och sådär, men nu så! Så himla mysigt att få pussa och gosa med värlsbästa Julian! Hans tänder har kommit fram ännu mer nu och han ser så stor ut. Älskling! 

Det finns mat hemma som väntar på mig, spagetti och köttfärssås. AH! Fan vad jag ser fram emot o komma hem haha. Ska äta, bada, dricka te, kanske fixa naglarna om jag orkar? Sen SOVA. Gudomligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0