Gårdagen.

Igår så åkte jag in till stan för att sen åka ut tillsammans med Tessa till Åby för att fira Emelie. Det var så himla mysigt! Vi blev bjudna på tacos som var himmelskt då jag inte ätit på hela dagen. Vi drack, dansade och hade det riktigt roligt. Alla tjejer var samlade och det var riktigt länge sen. 
UNDERBART! ❤

Emelies mamma skjutsade in oss till Puls närmare halv tolv-tolv. Det var helt OK där. Men jag har verkligen tröttnat. Fy fan vad tråkigt det är. Samma gamla skit varje gång. Igår var det ingen bra musik heller. Boooring! 

Finfina Emelie sov hos mig och innan vi åkte hem så köpte vi med oss Max. Det satt riktigt fint kan jag tala om. Vi hade det så himla mysigt, riktig kvalitetstid! Första gången jag vaknade idag kände jag mig som en påse skit, då var klockan runt 6-7 tror jag. Då tog jag en tablett och somna om till elva. Jag mår riktigt bra idag! Skönt...


Jag och Emelies fina kusin Karin!
Jag och min bästis!


Kära Emelie & jag! 
Mina tjejer! Några som saknas tyvärr...

O sen var det dags o sova hihi! 

Lite bilder från igår! Allt som allt hade jag det riktigt roligt med världens bästa tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0