Eftermiddag.

Trött och sliten tjej här! Trotts att jag bara jobbade fem timmar så hade de klämt in både tvätt och städ. Men det gick bra. Riktigt skönt att få åka hem 12!  Dock åkte jag inte hem, hade tandläkaretid vid 13. Mamma var på vårdcentralen vid samma tid så sen hade vi sällskap hem. Vi gick förbi affären och köpte med oss grejer till en sallad. Den blev jätte god!! 

Nu är det chillmode i soffan som gäller. Så jävla trött och seg. Ser inte fram emot mördarpasset imorgon. Först kör jag 7-14 och sen 16-21. Kill fucking me! Men då ska jag gå upp till riktigt saknad Julian! Och Diana & Alex såklart hihi. De bor ju så nära så skönt att hänga där.

Väntar på att Hollywoodfruar i Beverly Hill ska börja. I love it haha! Och sen ikväll är det ju de svenska godingarna. Kan det bli bättre?!


Mys i soffan. Ska läsa lite i min nya tidning nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0