4/10

Godmorgon!
Mamma och hundarna kom o väckte mig förut efter deras promenad. Mys! Då gick jag upp fast det tog emot väldigt mycket. Vi satte på kaffe och myste ner oss i soffan. Nu har jag ätit frukost och kollar på Efter Tio. Kenza ska vara med på champagnefrukosten och prata. Hade hemskt gärna velat se det. Får se om jag hinner... Ska börja göra mig iordning nu och sen vid 11 ska jag börja promenera bort till jobbet. Skönt o röra på sig! 

Slutar vid 21:30, lång dag! Då blir det att slänga sig i soffan och ha fredagsmys med familjen! ❤ Imorgon så är det annat som gäller, då ska Emelie firas! Woho! Får se om det blir någon utgång för mig. Blev lite mycket sist men ja, sånt som märks! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0