Workout.



En fin bild innan träningen. Älskar mina byxor, så himla sköna! Efter träningen var jag dyngsur. Inte lika fin haha! Fy fan, idag var det riktigt tufft. Kände hur jag började sakta ner för jag var såå slut, men då kände jag hur instruktören spände blicken i mig och vråla "kooom igen nuu!!!", då var det bara att trampa på haha. Men är riktigt stolt över mig och mamma
Känslan efteråt är l o v e l y .




När vi kom hem så stod jag för våran kvällsmat. Jag gjorde bannanpannkakor med lite vaniljproteinpulver i. Delicious! Till det gjorde jag vanilj och rabarber te. Det har varit en sjukt bra och härlig torsdag, och pricken över i är att det är Vikings ikväll vid 21. Perfekt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0