We gonna let it burn.

Känner mig på lite bättre humör nu. Mamma har haft lite pepptalk. Skönt! Världens bästa människa att prata med när man känner sig down, hon får mig ALLTID att känna mig bättre. Imorgon kl 12 blir det Indoor Walking. Svettigt och kämpigt. Har tänkt att gå upp vid nio imorgon och ta ut Molly och Ebba på min sväng innan frukost. Fan vad grym jag skulle känna mig då. Hoppas vädret tillåter det.

Nu ligger jag i min fajna bed. Telefonen har varit normal nu när jag haft den avstängd ett tag?! Hoppas det håller ett par dagar till tack! Ska lämna in den och få en helt ny i slutet av månaden. Fan vad jag längtar dit, vill shoppa och leva loppan. Måste införskaffa mig mössa, vantar och halsduk! Usch vad det börjar bli kallt... Bara inte snön kommer snart.

Nu hoppas jag på att få drömma mig bort. Till en helt annan värld tack. Vill drömma om o ha man och barn. Ha en mysig liten gård med hundar, hästar, katter. Åh. Mys. Och vara ekonomiskt oberoende. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0