Välkomnar John Blund.

Ligger i sängen nu. Har både Molly och Ebba hos mig. När inte mamma (hon jobbar jour..) är hemma då duger jag för Molly haha. Sötis. Det har varit en riktig skön fredag. Har gottat mig med god mat och chips & dipp. Är det fredag så är det. Ska unna mig till helgerna men hålla mig borta från skiten vardagarna. Det som har varit den största boven men har lyckats bra den senaste tiden. 

Ingen klocka ställd imorgon. Hipp hipp! Men när jag vaknat så ska jag ta tjejerna på en morgonrunda. Kanske ska gå lite längre om jag känner för det? Får se hur vädret är också.. Det är en sån skön start på dagen, att ta en rask långpromenad och sen komma hem o mysa ner sig i soffan med en god frukost framför tvn.

Har inget annat planerat för imorgon. Väldig skönt det också. Ska bara glida omkring i mina myskläder haha. Har dock tänkt att städa lite. Rensa garderoben? Kasta det jag inte använder så det får plats med nytt. Vi får se vad morgondagen har att bjuda på!

Med detta säger jag GODNATT! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0