Babyshower.



 
Jobbet idag rullade på hur bra som helst. Känner mig säker vid kassan nu när det gäller vanliga köp. Det svåra är när det kommer returer, men det lär jag mig väl så småning om. När jag slutade så kom Becca och Emelie G och hämtade mig. Vi åkte hem till mina fina vän Mikaela där resten av tjejerna var. Så himla roligt att vara samlade och träffas. Inte ofta det händer! Mickis var iväglurad ifrån sin lägenhet och hennes kusiner hade fixat och styrt innan med fika och så. Det blev så himla lyckat. Vi släckte ner hela hennes lägenhet och när hon kom innanför dörren så hoppade vi fram och skrek '' SUUURPRISE!!!''. Hon såg riktigt chockad ut och bara stod där och flina. Hahah, så söt! Vattnet gick inte iallafall så det var ju tur det. Vi hade det jätte mysigt och hon fick så fina presenter. På bilden längst ner till höger ser man presenterna som jag var med på. Vi gjorde en ''blöjtårta'' och så fick hon kläder och annat som är bra att ha. Nu räknar vi ner dagarna, snart är det dags! Ser fram emot att få pussa och hålla om den lille krabaten.

Nu ligger jag i min säng. Känner mig väldigt veckovild. Var helt inställd på att jobba imorgon 7-15 på hemtjänsten, TUR att jag kollade på datumet. För det är den 28:e jag ska jobba. Så imorgon är jag leeeedig. WOHO. Ska sova ut och sen när jag vaknar ska jag ta ut hundarna på min sväng och göra lite övningar när jag kommer hem. Frukost framför tvn och slapp dag. Kl 17:30 så ska vi upp till Vånga och fira min ''lilla'' kusin Maja som blir 10. Snabbt det går... Ser fram emot att träffa släkten (läs Julian haha..), speciellt farmor som jag inte kommer ihåg senast jag såg. Riktig bra dag idag och jag känner på mig att morgondagen kommer bli minst lika bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0