Too cold outside.

Brr! Vad det är kallt ute! Var ute på balkongen och tog en cigg och fy vad jag frös. Vaknade kvart över ett, hehe. Solen sken och det är fint väder ute, blev förvånad att det var så kallt ute. Jag som tänkt o ta en långis med hundarna, men nä... De ligger själva helt döda i soffan och sover haha. Ska strax ta ut dom på en liten sväng iallafall.

Väldigt skönt med sovmorgon. Gud vad jag sov haha. Åt frukost framför tvn och inte gjort något sen dess. Ska plocka lite i mitt rum och köket tänkte jag. Måndag imorgon, löning! Tjoho. Äntligen är dagen kommen haha. Jag och mamma ska gå ner på stan och luncha ihop och kolla lite. Yey! Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0