The world greatest dad.

Hemma i min bästa conversehoodie med insmörjda ben. Min älskade pappa kom och hämtade mig från jobbet. TACK! 

Kvällen rullade på bra. Fick ett sms från Lager157, på torsdag 11-14 ska jag gå intro och stå vid kassan. IH! Spännande. Som alltid när jag har något nytt framför mig blir jag så nervös. Men jag vet att jag fixar det och det ska bli så kul. Äntligen! 

Jag och grabbarna hemma. Mamma sover över på jobbet inatt. Inte samma sak utan henne hemma. Buhu. Nu myser jag i soffan med Molly och Ebba. Ska vara uppe ett tag till, pappa och jag ska dricka te. Jobb imorgon, 7-16. Det ska bli en dröm att krypa ner i min nybäddade säng i mitt städade rum. Livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0