Shine bright like a diamond.



Nytagna bilder på min trötta Ebba. Världens finaste. Ligger som alla andra nätter mellan mina ben. Och när lampan varit släckt ett tag ska hon under täcket och sova. Min knäppis. Trots att jag sov en stund förut så känner jag mig trött. Skönt det! Fixade naglarna förut, fransk manikyr, inte det bästa jag gjort men det får duga. Skönt att ha något på naglarna.

Imorgon vid 16 så har vi tvättstugan. Skönt! Då blir det att storstäda rummet också. Älskar att ha det gjort och få krypa ner i en nybäddad säng. Men innan dess så vill jag hinna med en långis med hundarna och lite annat. I det stora hela blir det en lugn söndag. As it should be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0