Pretty pregnant.



Ligger i soffan och kollar på Familjen Kardashian. Bästa. Då är Kourtney gravid med sin dotter och hon klär sig SÅ jävla snyggt. Hennes stil is to die for. Stor inspiration på hur man själv ska se ut och vara klädd när man blir prego. Längtar hiho.  

Pappa och Liam var nyss nere i tvättstugan. När jag sett klart på tvn så ska jag ta tag i mitt. Blöh. Känner mig så seg! Har varit en nästintill förskräcklig lugn söndag. Knappt gjort något alls ju. Imorgon ska jag jobba, 16:30-21:30. Skönt att få sova ut ordentligt. Har tänkt att gå upp vid nio och ta Molly och Ebba på en sväng och äta frukost framför tvn, gröt med äppelmos och kanel. MH! En ny favorit hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0