Myskväll.

Nicole och Maxi kom förbi. Vi mötte upp Noel efter discot och gick sedan upp. Det blev Idol och mys. Maxi är så himla söt. Åh, blir galen. Vill ha mig en egen bebbe känner jag! 

Nu när jag satt i soffan så började min  mobil spöka igen när den var låst. Röststyrningen gick igång igen. Fuckkk. Hoppas verkligen bara det var tillfälligt! Orkar inte med att den ska ringa upp randoms igen. Så himla pinsamt!!!

Nu kom precis älskade pappa innanför dörren. Ska sitta uppe med honom ett tag. Det verkar vara en bra film på fyran. Men kommer knappast orka se hela den. Känner mig jätte trött. Ställer ingen klocka imorgon. Ska verkligen sova ut. Börjar ju inte förrän 16:30, och innan det har jag tänkt o hinna med en solning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0