Mårten.

Världens bästa pappa. Farsdag igår och namnsdag idag. You are the greatest.


Blev ingen långis för mig. Segheten slog till ordentligt. Städade iallafall mitt rum och hallen. Och igår gick jag säkert två mil, gick hela mitt arbetspass. Känns nästan som om jag har feber? Brr. Känner mig frusen och risen. 

Idag är en sån dag då jag skulle vilja äta 1kg lösgodis och slå någon gul och blå. Jättejobbig känsla. Önskar att det fanns något piller man kunde ta och sedan vakna upp smal och sexig. Det vore nåt! Fick ett tips om en app som räknar kalorier. Och när jag skrivit in vad jag ätit idag så var det typ 600 kalorier mer än vad jag skulle ätit?! Asso orka. Jag som trodde jag blivit duktig nu med kokt ägg och avokado. Nu känns allt så jävla negativt och hopplöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0