I'm better than good.

Fick stå vid kassan idag igen. I love it. Trivs som fisken i vattnet. Det är så kul att möta alla kunder, och få packa ner deras kläder och ge över påsen. Idag stod jag själv vid kassan, hade ju mina arbetskamrater i närheten så det var bara att ropa på dem när jag blev osäker. Alla är så himla snälla och trevliga som jobbar, är sååå glad över att få jobba där. Ska jobba igen på tisdag, kl 11-16. Onsdag till fredag så ska jag jobba på hemtjänsten igen. Känns så förbaskat himla bra att kunna kombinera med jobben!

Världsbästa mamma kom och hämtade mig efter 13. När vi väl kom hem så gjorde jag iordning lunch, blev bananpannkakor igen. Enkelt och gott! Nu ligger jag i soffan med datorn. Huvudet känns ganska så tungt och jag känner mig seg. Så himla skönt med en lugn fredag. Min mobil bestämde sig för att fortsätta spöka när jag väl satte på den efter jobbet. ÅH! Irriterande. Den får vara av några timmar till, sen hoppas jag på att den fungerar till kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0