I swear I'll be a better man.

Ligger i min fantastiska säng nu. Ebba ligger bredvid mellan mig och den andra kudden. Älskling 💗 Jag känner mig helt mör i kroppen - en riktig skön känsla. Har inte varit såhär trött på ett par nätter nu faktiskt, ser fram emot att släcka och lyssna på radion och till slut drömma mig bort. 

Jobb imorgon. Mamma skjutsar mig. Jag har verkligen världens bästa föräldrar. Slutar vid 13. Så himla skönt med fredag. Den ser ut att bli väldigt lugn, så som jag vill ha det hehe. Vill bara koppla av och se på Idol. Kanske ta hundarna på en långis när jag kommer hem? Beror på vädret... 

Får se om det blir mer jobb i helgen. Hoppas! Annars så blir de också väldigt lugna dagar. Fan vad skönt. Ser fram emot måndag såhääär mycket. Då ska jag och mamma in till stan och luncha på Paus. Mys! Skulle vilja åka och köpa lite julpynt till mitt rum också. We'll see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0