I need to feel the sun on my skin.

Bilder från Angelica Blicks instagram.


Kollar bilder på tjejen ovan. Snuskigt snygg tjej. Hon har lagt ut mycket bilder när hon varit utomlands. Det får mig att vilja dö en smula. Fan vad jag vill åka iväg och bli brun och fin. Men det kommer! Nästa år så ska jag åka iväg MINST två gånger, det har jag bestämt.

Har faktiskt städat lite här hemma. Det blev mycket mer hemtrevligare med en skofri hall och ordning i soffan. Skönt! Ligger och myser med hundarna som jag varit ute med. Fortfarande fett kallt. Väntar på pappa och Noel som är iväg på fotbollsmatch. Hoppas han får in några mål, det tror jag! Han är så duktig min lillebror. De köper med sig pizza hem. MH! Bestämde mig för en kebabpizza. Det är ju fortfarande helg mehehe. Men imorgon så, då blir det andra bullar! Nu ska jag fortsätta o kolla på Awkward och räkna ner tiden... Är vrålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0