Myskväll.

Jobbet sög verkligen energin ur mig. Så när jag jobbat klart gick jag upp till faster, farbror & Julian. Min älskling!!! Det blir att ha honom en hel dag på torsdag, YEY! Längtar. Närmare åtta så gick jag och Alex och sola. Skönt att jag pallra mig dit haha. Sen tog jag bussen hem. Har varit trött och seg hela dagen..

Väl hemma så hade pappa gjort iordning lax. MUMMA! Åt och duschade och ligger nu i soffan och myser med Molly och Ebba. Ska göra mig en kopp te och härda ut lite, vill inte lägga mig än. Är LEDIG imorgon så det gör mig ingenting. Dör så skönt hehe. Ska bara dega omkring här hemma. Har tänkt hinna med att ta ut hundarna på en långpromenad, tvätta, städa mitt rum, städa lite överallt här hemma hiho. Får se vad som händer sen under dagen. Bäst att ställa klockan så jag hinner med allt!


Min runda, gosiga, bästa Molly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0