Fun? Don't remember...

Jobb igår då. Kändes riktigt tungt då regnet öste ner. Men kvällen rullade på bra. Påvägen hem med musik o öronen så blev jag så sjukt sugen på o dansa. Så hörde av mig till tjejerna och Emelie G nappa. Hon satt på Bishop så jag åkte dit. Aldrig varit där och det var väldigt mycket äldre som var där haha. Men det var  trevligt! Efter det begav vi oss till Puls och mötte Emelie B och Amanda LP. Det blev mycket dans och dricka. Tog sista spårvagnen hem.




Idag mår man som man förtjänar. Fy fan alltså. Men det är bara rycka upp sig. Ska ju vara barnvakt åt min Julian ikväll. Så ikväll blir det en lugn tv kväll med massor med mys och onyttigheter. Passar väldigt bra idag. Noel följer med bprt och vi ska sova över där. Dianas vän Jennifer kommer också för hon ska hämta dom sen. Blir en mysig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0