F*ck it.

När jag kollat klart på Vanderpump Rules, kommer inte ens ihåg om jag såg klart det, så somnar jag! LOL. Noel la sig bakom mig och höll om mig, söta plutt! Det var omöjligt att hålla sig vaken. Vaknade för inte så länge sen, seg och irriterad. Hahah. 

Nu är pappa hemma och ska laga hemmagjorda hamburgare, mums. Tänker att jag kan träna lite nu innan maten, men ändå känner jag mig såå lat och seg. Men va fan. JO! Kom igen nu. Och ta ett varmt härligt bad efteråt? Viljan går som vågor. Ena sekunden ba bit ihop och kör, medan andra ba "men ska ju träna med mamma imorgon. Orkar inte nu." URGH! 

Det är det värsta med att somna mitt på dagen. Vaknar alltid och är sugen på allt som är onyttigt och vill bara gräva ner mig bland filtarna och kuddarna i soffan. Blöh. Får se om jag rycker upp mig haha! Vad som än sker så ska jag ta ett bad och fräscha till mig. Sen ikväll är det Vikings med mamma och pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0