Dinner.



Mycket matbilder nu för tiden haha..... Aja! Jag har lagat tacos. Fast jag tog en annan krydda, jätte god! Lite mer kryddigt och starkt. Gjorde det med kyckling och en god stor sallad till. Köpte fullkornsbröd för o vara lite nyttigare iallafall. Det blev så himla gott!!

Är barnvakt idag. Mamma jobbar natt och pappa är iväg på opera med jobbet haha. Han kommer hem sent inatt. Men Noel är på disco på sin skola. Sött! Skönt o ha lite ensam tid. Senare kommer som sagt Nickis och Maxi hit. Då blir det fredagsmys framför Idol. Som fredagsmys till mig köpte jag paprika och gurka som jag kommer doppa i dipp. Mycket bättre än chips. Köpte mig även en liten naturgodispåse att gotta med hiho. Älskade fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0