Beautiful light blue sky.

Har sovit jätte gott. Men vaknade runt nio av att Ebba kom o pussade på mig. Hon ville springa in till mamma och pappa, som varje morgon haha! Jag gick upp, tog på mig myskläderna, gick på toan och sen gick jag och la mig igen. Så nu ligger jag under täcket trots att jag har kläder, varmt och skönt.

Men funderar på att rycka upp mig och klä på mig ordentliga kläder så jag kan gå ut med hundarna på en längre sväng. Har en annan sväng i huvudet nu. Vet inte exak hur lång den är... Vädret verkar bra nu. FAN vad det blåste inatt, usch. Men det var mysigt att ligga o lyssna på när man låg under sitt varma täcke. Nu verkar det iallafall vara lugnt! 


En bild som jag tog nyss liggandes från min säng. Ser ut att bli en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0