28/11

Redan torsdag. EH, sjukt. Snart har hela veckan gått och då är vi inne i december, första advent på söndag. Siiiinnes!!!

Hello!
Idag vaknade jag strax innan elva. Gick upp och satte på kaffe direkt och förberedde frukosten innan jag tog ut hundarna. Idag var en sån dag då jag kände mig sjukt trött och trots att jag varit ute med hundarna och känt solljus så ville jag bara gå o lägga mig igen. Men prisa gud för kaffe!

Ska strax göra mig iordning och åka ner på stan innan jobbet. Har tänkt att kolla runt lite. Har sett en snygg kjol från Ginatricot på deras hemsida som jag hoppas på finns ute i butik. Den vill jag ha på julafton då. Har väldigt mycket jobb framför mig. Ska jobba över jul och nyår. Klart det känns lite surt nu, men kommer bli en ritch happy bitch sen i januari när jag får den lönen. Livet rullar på.



Snodde den här bilden på Elsa från Josefines fb. Så här vill jag att Molly och Ebba ser ut på julafton också. Fiiint! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0