16/11

Vilken härlig lördag morgon & förmiddag! Det gick precis som planerat för mig iallafall. Åt gröt imorse framför Vanderpump Rules, hoppas att säsong två kommer snart hehe. Hej inget liv! Tog en pw ner till stan och solade och sen dansa Fuego. Jätte roligt! Riktigt bra musik, Pitbull och Shakira, härligt flow! Men det är ett sånt pass man får köra fler gånger så man kan stegen ordentligt, och det ska jag verkligen! Vägen hem blev ingen dans på rosor. Gick i motvind så fick kämpa mig fram. Go me!

Nu ligger jag i soffan. Har badat och smörjt in mig med lotion och håret är återfuktat med olja. Myskläderna är på och ligger under filten med massor kuddar bakom. Ah! Har ätit en sjukt god lunch, rest från middagen igår hehe. Det blev SÅ gott. Mästerkocken pappa, ❤️ Har tänkt att mysa vidare här ett tag till och sen måla mina naglar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0