11/11

Hello!
Gud vad jag sovit gott. Vaknade av att mamma kom, och när hon varit ute med hundarna så hoppa de in till mig och det blev pussattack. MYS! Kände inte för att gå ut på promenad nu direkt på morgonen. Var alldeles för trött. Gjorde istället iordning frukost och myste ner mig framför tvn. 

Har tänkt att städa mitt rum när jag kollat klart på tvn. Det förfaller sakta men säkert så det är lika bra att ta tag i det direkt. Efter det så har jag tänkt att ta en fet långis med Molly och Ebba. Tror det blir en mil den svängen jag tänkt o gå. Sweet!


Bjuder på en härlig sommarbild. 



Kommentarer
Postat av: killen.blogg.se

Fin bild på en fin tjej :)

2013-11-13 @ 13:14:51
URL: http://killen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0