Trötter, ZzzZzz...

Idag åkte vi upp till Vånga för att fira en av mina kusiner, Teodor. Han fyllde 18 igår (torsdag) så idag firades han! Det var riktigt trevligt. Det bjöds på väldig god mat och dryck. Mina farbröder och kusiner var där. Styrde ihop ett collage som jag la ut förut. Favoriten Julian var där. Min lilla älskling. ♥ Världens finaste. La även upp en outfit hoho. Jag hade på mig en byxdress och sen en kavaj! Tjusigt.

Nu ligger jag i min säng helt slut. Är så himla trött. Älskar o känna så och sen veta att man kan sova ut imorgon. Ahhh, that feeling! Imorgon så blir det plugg, promenad, plugg, städ, plugg, tvätt, plugg. Ja, en riktigt rolig dag med andra ord - NOT. Men måste man så måste man.. Aja! Det är snart slut...

GODNATT,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0