Söndag 5 maj.

Godmorgon!
Fick mig en liten sovmorgon. Vaknade runt 10:45, men jag ville sova mer. Självklart var Noel asjobbig och sa att vi skulle gå upp och börja slå på mig (?!). Dumma unge. Och jag som pratat med honom och bett om o få en sovmorgon. Men nej nej. Han har ingen som helst respekt. Aja.. Blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men nu har jag varit ute med hundarna och vill äta mig en smaskig frukost. Vill göra bananpannkakor. Men vi have no bananas. Urgh. Tror jag blir tvungen o gå o köpa mig några.

Det är helt fantastiskt väder! Vill städa mitt rum och ta en riktig långpromenad med hundarna. Kanske ska överraska mamma o pappa med en städad lägenhet? Uh, det skulle vara något. Men nu, först o främst - Handla bananer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0