Onsdag åttonde maj.

Hola!
Världens finaste väder på förmiddagen, sommarkänslor! Hade inte alls mycket i skolan. Man känner verkligen att det närmar sig slutet. Fick gå hem tidigt då jag inte hade några rester i de ämnena, woop! Har inte gjort mycket sen jag kom hem. Somnade en stund. Vi har tvättstugan och jag tänkte att jag skulle tvätta och storstäda o vara så jävla duktig, men det skjuter jag upp tills imorgon!

Nu är pappa hemma och lagar god mat. Fläskfilé, potatisgratäng och sallad. Gött! Efter middagen så vill jag gå ut på en långis med molly och ebba. Skönt o komma ut o röra på sig. Har inte gjort det idag..

De flesta av mina fina tjejer ska ut idag, först trädgårn och sedan HUGO. Fy fan vad roligt för dom. Är själv sjukt sugen. Men är man fattig så är man. Men tar igen det i Turkiet sen när min feta lön kommit hoho. Fan vad jag längtar dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0